27 تیر 1402

شرکت فولاد آذربایجان میانه، تولید کننده انواع میلگرد با کیفیت

شرکت فولاد آذربایجان میانه که همه آن را با برند میلگرد میانه می شناسند در واقع تولید کننده انواع میلگردهای آجدار و ساده است. اگرچه این کارخانه در سال های اخیر و بر اساس نیاز بازار، بیشتر توان خود را روی تولید میلگردهای آجدار گذاشته است اما در زمینه تولید میلگردهای ساده نیز فعالیت می کند.

 

فولاد آذربایجان در کجا واقع شده است؟

شرکت فولاد آذربایجان در شهر میانه در استان آذربایجان شرقی واقع شده است و در واقع نام محصولات این کارخانه و برند آن از نام این شهر می آید. این کارخانه در زمینی به مساحت 46 هکتار احداث شده است و از اوایل سال 1380 به تولید محصول با کیفیت فولادی از جمله میلگردهای با کیفیت آجدار می پردازد.

ظرفیت تولید این کارخانه 550 هزار تن در سال است و می تواند انواه میلگرد، تسمه، ناودانی و مفتول تولید کند. این کارخانه هم اکنون یکی از کارخانه های موفق در حوزه فولاد است و فعالیت آن باعث اشتغالزایی برای نزدیک به 800 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است.

کیفیت میلگرد میانه

کیفیت در برنامه های شرکت فولاد آذربایجان حرف اول را می زند و این شرکت اهتمام جدی برای افزایش کیفیت محصولات خود از بدو تولید کرده است. بهبود کیفیت محصولات بر اساس مدل INQA از جمله روش های این شرکت می باشد. خلق ارزش برای مشتریان و مشارکت و همکاری همه‌ جانبه کارکنان در کنترل کیفیت محصولات از دیگر اهداف کارخانه میلگرد میانه است.

بر همین اساس این شرکت موفق به کسب گواهینامه ISO 9001:2000 در زمینه مدیریت کنترل کیفیت تولید و فروش میلگرد در سال 2008، گواهینامه  OHSAS 18001:1999 در زمینه بهداشت حرفه ای و ایمنی محیط کار برای تولید و فروش میلگرد و گواهینامه ISO 14001:2004 در زمینه ایمنی و مدیریت محیط زیست شده است. این شرکت توانسته این گواهینامه‌ها را به شکل مداوم تمدید کند.

همچنین کارخانه فولاد میانه تلاش می‌کند که همواره با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و دستگاه‌های برتر، روند تولید سالیانه خود را از تولید اسمی جلوتر ببرد. فولاد آذربایجان میانه البته یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین تولیدکنندگان فلز به روش‌های کوره پیش گرم است.

عرضه میلگرد میانه به بازار ایران

شرکت فولاد آذربایجان محصولات میلگردی خود را از طریق بازرگانی آریا استیل زرین به بازار ایران عرضه می کند. این موضوع سبب شده است که مشتریان رضایت بیشتری از نحوه عرضه این محصول داشته باشند. چندین دهه تجربه این بازرگانی در زمینه تجارت محصولات فولادی باعث شده است که این محصول به بهترین شکل ممکن به دست مشتریان خود برسد. همچنین این شرکت محصولات خود را در بورس کالا نیز عرضه می کند.

علاوه بر این، به دلیل قرارگرفتن در مجاورت با خط راه‌آهن شمال غرب کشور و بهره‌گیری از یک مسیر ارتباطی این مجموعه به‌راحتی می‌تواند محصولات خود را به دیگر نقاط کشور و حتی خارج از ایران ترانزیت کند.