1 آبان 1402

نحوه سفارش و خرید میلگرد میانه

خرید میلگرد میانه

میلگرد میانه به عنوان یک میلگرد با کیفیت مشتریان زیادی در بین صنعتگران و به خصوص فعالان حوزه ساختمان سازی دارد و خرید میلگرد میانه یکی از گزینه های اصلی این افراد است. این میلگرد از استانداردهای بالایی در زمینه تولید برخوردار بوده و به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت آن دارای استحکام و ویژگی های مورد نیاز فعالان صنعت ساختمان است.

در این میان سفارش و خرید میلگرد میانه بسیار آسان بوده و شما می توانید در اسرع وقت و بدون نیاز به صرف زمان اضافی، نسبت به خرید محصول مورد نظر خود از بین انواع مختلف میلگردهای آجدار میانه اقدام کنید. در ادامه با روش های استعلام و خرید میلگرد میانه آشنا خواهید شد.

 

گام اول: بررسی قیمت روز میلگرد میانه

صنعتگران و فعالان حوزه ساختمان می توانند قیمت روز میلگرد میانه را از طریق کانال تلگرامی، گروه واتساپی، پیج اینستاگرامی و  استعلام تلفنی کسب کرده و سپس اقدام به سفارش این محصول نمایند. شرکت بازرگانی آریا استیل زرین تنها نماینده فروش میلگرد میانه است و این محصول را به صورت مستقیم و یا از طریق نمایندگی های خود در داخل کشور به فروش می رساند.

گام دوم: تکمیل فرم خرید

در ادامه شما باید فرم خرید میلگرد را دانلود و تکمیل کنید. این فرم در واقع فرم سفارشی است که بر اساس آن کارشناسان بخش فروش بازرگانی آریا استیل زرین سفارش شما را بررسی و تایید کرده و با شما تماس خواهند گرفت.

 

سفارش میلگرد میانه از بورس کالا

شاید برخی از مشتریان میلگرد ترجیح بدهند که محصول مورد نظر خود را از طریق بورس کالا سفارش داده و خریداری کنند. بر همین اساس بازرگانی آریا استیل زرین بخشی از تولید این محصول در شرکت فولاد آذربایجان میانه را در بورس کالا نیز عرضه می کند. عرضه این محصول در بورس کالا چهارشنبه هر هفته صورت می گیرد و شما می توانید لیست میلگردهای عرضه شده در بورس کالا را یک روز قبل از عرضه در پیج ها و کانال های آریا استیل زرین در شبکه های مختلف اجتماعی مشاهده کنید. به این منظور راهنمای خرید میلگرد از بورس کالا را مطالعه نمایید.

خرید میلگرد میانه چه مزایایی دارد؟

میلگرد میانه از جمله میلگردهای با کیفیت بازار ایران است. بازرگانی آریا استیل زرین نیز به عنوان نماینده انحصاری فروش میلگرد میانه بهترین قیمت میلگرد بدون کاهش کیفیت آن را تضمین می کند.

همچنین این شرکت توان ارسال محصولات خریداری شده به اقصی نقاط کشور و کشورهای همسایه داشته و پشتیبانی دائمی را برای تمام مشتریان خود ارائه می دهد. تجربه کاری این شرکت در بازرگانی محصولات فولادی و مشاوره تخصصی که در این شرکت ارائه می شود، در بین سایر شرکت های رقیب بی نظیر است.

سرمایه گذاری و عرضه محصولات با کیفیت، تکریم مشتری، شفافیت در ارائه قیمت و تضمین کیفیت محصول ارائه شده از جمله مهم ترین اهدافی است که شرکت بازرگانی آریا استیل زرین در بازارهای داخلی و خارجی دنبال می کند.

علاقمندان به سفارش میلگرد میانه و بهره مندی از مشاوره های تخصصی تیم بازرگانی آریا استیل زرین می توانند در ساعات اداری با شماره تماس 02191555550 تماس گرفته و یا از طریق صفحه پشتیبانی سایت با این تیم متخصص در تماس باشند.